Nový motor CRT

Nový motor CRT

Ak ste už zažili túto nešťastnú udalosť a váš motor CRT sa zadrel, zmierite sa s nákladmi. Je to motor, ktorého oprava je veľmi ťažká a drahá a často dokonca nevýhodná.

Tento motor sa nedá lacno a dobre opraviť.

Motory CRT CZV CZZ sú najčastejšie tak zadreté, že sa ich neoplatí opravovať.

Ak sa kľukový hriadeľ zadrel, často býva aj skrivený a nehodí sa na regeneráciu.

Remont takéhoto motora, pri ktorom treba vymeniť kľukový hriadeľ aj rozvodové hriadele, piesty a iné diely, ktoré vždy treba vymeniť, by musel stáť viac ako 12 tisíc Euro.

Takýto remont sa neoplatí vykonávať.

Dávajte si pozor na lacné ponuky! Snažiac sa trochu ušetriť, môžete stratiť oveľa viac.

Väčšina použitých motorov sa ponúka so štartovacou zárukou a bez faktúry.

Ak sa taký motor zadrie po niekoľkých mesiacoch, zistíte, že ste vyhodili do vetra slušnú sumu peňazí.

Podobne je to s motormi, ktoré predajcovia nazývajú „obnovenými“ alebo „po remonte“.

Tie tiež, najčastejšie sa ponúkajú s veľmi krátkou zárukou a bez faktúry DPH.

Ich predajcovia nechcú prevziať zodpovednosť za vykonaný "remont", pretože dobre vedia, že motor po takomto remonte nepojde príliš dlho.

Pozrite, čo sa stalo s motorom zakúpeným na Allegro po najazdení len niečo málo cez 1500 km.

Ak nechcete, aby sa vaša história skončila rovnako, využite našu ponuku.

MOTOR CRT

NOVÝ motor lacnejšie, než si myslíte

Nové motory CRT CZV CZZ stoja v autorizovaných servisoch Audi 18 734 €.

V našom servise namiesto týchto nie príliš úspešných motorov montujeme jednotky s kódom DEN, ktoré sú vylepšenou verziou spomínaných motorov a možno ich kúpiť v ASO VW za 13 481 €.

U nás taký NOVÝ motor stojí 11 600 €.

V ASO sú tieto motory na objednávku a často na dodanie treba čakať aj niekoľko týždňov.

U nás vždy máme ich na mieste a vymieňame dokonca 4 kusy týždenne.

Vymieňajúc motor 3,0 TDI vo VAG-EXPERT ušetríte až 11 200 €.

To je príklad od klienta, ktorému ASO vyčíslilo výmenu na 27 040 € a u nás zaplatil 15 850 €.

Prečo taká veľká rozdiel v cene?

Rozdiel vyplýva z obchodnej politiky značiek Audi a Volkswagen. Motory CRT CZV a CZZ sú určené pre Audi (teda pre prémiovú značku), preto stoja v ASO takmer 5 350 € viac než motor DEN (ktorý je pre Volkswagena) napriek tomu, že sa od neho nijako nelíšia.

Okrem toho my predávame tieto motory o 1900 € lacnejšie než ASO, a navyše menej účtujeme za výmenu.

VYUŽÍVAJTE SLUŽBY PROFESIONÁLOV

Máme nesporne skúsenosti s remontami a výmenou motorov. Zaoberáme sa tým už 28 rokov. Opravili sme viac ako 200 motorov 3,0 TDI a nainštalovali sme približne 140 takýchto NOVÝCH motorov.

2 ROKY ZÁRUKY BEZ OBMEDZENIA NAJAZDENÝCH KILOMETROV

Kupujúc motor s výmenou v našom servise dostanete na neho aj na všetky ostatné diely a úkony 24-mesačnú záruku našej firmy, teda známej značky VAG-EXPERT.

Ako vymieňame motory

Výmena motora CRT

Výmena motora 3,0 TDI je pomerne zložitá operácia, ktorá vyžaduje znalosti a skúsenosti.

Nesprávne vykonaná inštalácia motora a neodstránenie chýb v príslušenstve, ktoré spôsobili zadretie pôvodného motora, spôsobí poruchu novej jednotky.

ZVERTE VOZIDLO DO RÚK ODBORNÍKOV

Výmena zadretého motora 3,0 TDI je proces pozostávajúci z mnohých úkonov súvisiacich s určením a opravou alebo výmenou prvkov príslušenstva motora, ktoré boli príčinou jeho zadretia, a prvkov, ktoré v dôsledku tejto poruchy boli poškodené.

Určujeme príčiny zadretia motora

Na prvom mieste na kontrolu idú vstrekovače

Vstrekovače testujeme na profesionálnom skúšobnom stole Carbon Zapp MTBR

Vstrekovač, ktorý nezloží testy, treba vymeniť. Ak dosiahne pozitívny výsledok, dostane nový kód Imei, ktorý neskôr treba dopísať do riadiacej jednotky v aute.

Ďalším prvkom na kontrolu je DPF

Filter testujeme s použitím profesionálneho stroja, švajčiarskej firmy FFSolution

Ak je DPF upchatý, pokúsime sa ho vyčistiť s použitím spomenutého zariadenia. Ak proces čistenia neuspeje, filter pevných častíc musí byť vymenený.

Na kontrolu je tiež turbodúchadlo

Turbodúchadlo testujeme na profesionálnom zariadení TurboTest firmy Cimat

Turbína je mazaná motorovým olejom, preto často je zadretá z tých istých dôvodov ako motor. Ak turbína neprejde testom pozitívne, treba ju vymeniť.

Zvýšenie tlaku motorového oleja

Je ďalším dôležitým zákrokom, ktorý vykonávame pri každej výmene motora

Polega na preprogramovaní riadiacej jednotky motora tak, aby sa dosiahlo vyšší tlak motorového oleja, takáto úprava umožní výrazne predĺžiť životnosť nového motora.

Pri každej výmene motora 3,0 TDI čistíme z karbónových usadenín prvky sústavy prívodu vzduchu motora

Vymieňame prvky príslušenstva znečistené pilinami zo zadretého motora, ktoré sa nedajú účinne vyčistiť, ako je olejový chladič alebo senzor hladiny oleja. Všetky tesnenia pod prekladané prvky používame nové. Vymieňame palivový a vzduchový filter aj plyn a olej v klimatizácii.

Spoznaj nás lepšie

Baner VAG-EXPERT

Navyše ponúkame:

Preprava auta

Váš automobil na opravu vyzdvihneme z ľubovoľného miesta v Poľsku a Európe

Náhradné vozidlo

Počas opravy vášho vozidla môžete dostať náhradné vozidlo

Kontaktujte nás

Konzultantka VAG-EXPERT

Máte otázky týkajúce sa výmeny alebo opravy motora?

Pomôžeme vám prijať rozhodnutie

08:00-18:00
VAG-EXPERT

ulica Kolonia 19

43-430 Skoczów

Autorom a vlastníkom tejto stránky je: