Tento motor nemožno opraviť lacno ani kvalitne.
Motory CRT, CZV a CZZ sa obvykle zadrú do takej miery, že sa ich oprava nevyplatí. Zadretý kľukový hriadeľ býva často ohnutý a nemožno ho opraviť.
Oprava takého motora, pri ktorej je potrebné vymeniť kľukový hriadeľ, vačkové hriadele, piesty a ďalšie diely, ktoré je potrebné vždy vymeniť, by stála viac než 12 tisíc Euro.
Taká oprava sa nevyplatí.
Dajte si pozor na lacné ponuky! Tým, že sa snažíte niečo málo ušetriť, môžete prísť o oveľa viac. Väčšina týchto motorov je ponúkaná s krátkou zárukou a bez faktúry. Ak sa taký motor po niekoľkých mesiacoch zadre, zistíte, že ste prišli o veľa peňazí.
To isté platí pre motory, ktoré predajcovia označujú ako „repasované“ alebo „po oprave“. Aj tie sú obvykle ponúkané s veľmi krátkou zárukou a bez faktúry. Ich predajcovia nechcú prevziať zodpovednosť za vykonanú „opravu“, pretože dobre vedia, že motor po takej oprave nebude jazdiť príliš dlho.
Pozrite sa, čo sa stalo s motorom kúpeným na Allegro po najazdení necelých 1500 km.
Ak nechcete, aby aj váš motor dopadol rovnako, využite našu ponuku.
Nové motory CRT, CZV a CZZ stoja v autorizovaných servisoch Audi 18 734 €.
V našom servise miesto týchto nepríliš úspešných motorov montujeme jednotky s kódom DEN, ktoré sú vylepšenou verziou vyššie uvedených motorov a možno ich zakúpiť u VW ASO za 13 481 €.
U nás takýto NOVÝ motor stojí 11 600 €.
V ASO sú tieto motory na objednávku a na ich dodanie musíte často čakať niekoľko týždňov. U nás ich máme vždy na mieste a vymeníme až 4 kusy týždenne.
Výmenou motora 3.0 TDI u spoločnosti VAG-EXPERT ušetríte až 11 200 €.
Toľko ušetril zákazník, ktorému ASO ocenilo výmenu na 27 040 € a u nás zaplatil iba 15 850 €.
Prečo taký veľký rozdiel v cene?
Rozdiel vychádza z obchodnej politiky značiek Audi a Volkswagen. Motory CRT, CZV a CZZ sú určené pre Audi (teda prémiovú značku), preto stoja v ASO takmer o 5 350 € viac než motor DEN (ktorý je pre Volkswagen), hoci sa od neho nijako nelíši.
Okrem toho predávame tieto motory o cca 1900 € lacnejšie než ASO a za ich výmenu si účtujeme menej.
Máme nespochybniteľné skúsenosti s opravami a výmenami motorov. Zaoberáme sa nimi už 28 rokov. Opravili sme viac ako 300 motorov 3.0 TDI a namontovali sme približne 160 takýchto NOVÝCH motorov.
Výmena zadretého motora 3.0 TDI je proces, ktorý zahŕňa radu krokov na zistenie problému a jeho opravu alebo výmenu súčastí motora, ktoré zadretie spôsobili, a súčastí, ktoré boli v dôsledku zadretia poškodené.
Zistíme príčinu zadretia motora
Vstrekovače sú testované na profesionálnom skúšobnom stole Carbon Zapp MTBR. Vstrekovač, ktorý pri teste nevyhovuje, je potrebné vymeniť. Ak prejde, dostane nový kód IMEI, ktorý sa potom musí pridať do riadiacej jednotky vozidla.
Filter testujeme pomocou profesionálneho prístroja švajčiarskej spoločnosti FFSolution. Ak je DPF filter zanesený, pokúsime sa ho vyčistiť pomocou vyššie uvedeného prístroja. Ak sa čistenie nepodarí, je nutné DPF filter vymeniť.
Turbodúchadlo otestujeme na profesionálnom zariadení TurboTest od spoločnosti Cimat. Turbodúchadlo je mazané motorovým olejom, a preto sa často tiež zadiera z rovnakých dôvodov ako motor. Ak turbodúchadlo testom neprejde, je potrebné ho vymeniť.
Jedná sa o ďalší dôležitý postup, ktorý sa vykonáva pri každej výmene motora. Spočíva v preprogramovaní riadiacej jednotky motora za účelom dosiahnutia vyššieho tlaku motorového oleja, pričom táto úprava umožňuje výrazne predĺžiť životnosť nového motora.
Pri každej výmene motora 3.0 TDI sú súčasti sacieho systému vyčistené od zvyškov splodín. Vymieňame súčasti príslušenstva znečistené zadretím motora, ktoré nie je možné účinne vyčistiť, ako je chladič oleja alebo snímač hladiny oleja. Pre vymieňané súčasti používame vždy nové tesnenia. Vymieňame tiež palivový a vzduchový filter, plyn a olej v klimatizácii.
Máte otázky týkajúce sa výmeny alebo opravy motora?
Pomôžeme vám s rozhodnutím.
ulica Kolonia 19
43-430 Skoczów, Poľsko